| 1 | 
          		1050-NEXT | 
          		Agricultural education and natural resources in electronic platform (opportunities and challenges) | 
          		مجتبی  دلشاد، فرانک  صحرایی، حسن رضا  شکری | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 2 | 
          		1004-NEXT | 
          		Art as the Best way to Teach Philosophy and Religion | 
          		نادیا  مفتونی | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 3 | 
          		1063-NEXT | 
          		آزمایشگاه غیرحضوری درس ریزپردازنده | 
          		سیدامید  فاطمی، حسین  تن | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 4 | 
          		1015-NEXT | 
          		آسیب شناسی یادگیری برخط در آموزش مهندسی در بحران کرونا: مورد دانشگاه تهران | 
          		سما  قریشی، سیدامید  فاطمی، زهرا  شاطرزاده یزدی | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 5 | 
          		1030-NEXT | 
          		آموزش الکترونیک در بحران کویید 19 فرصت به کار گیری فرآیند یادگیری مبتنی بر ذهن فلسفی | 
          		سید کمال  واعظی | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 6 | 
          		1067-NEXT | 
          		آموزش الکترونیکی در دوران کرونا - اشتراک تجربه گروهی از اعضای شورای راهبردی کرسی یونسکو در آموزش مهندسی | 
          		سیروس  زمانی | 
          		چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 7 | 
          		1065-NEXT | 
          		آموزش الکترونیکی و گذر به آموزش پویا | 
          		جلیل  راشد محصل | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 8 | 
          		1016-NEXT | 
          		آموزش درس سیستمهای اندازهگیری در دوران کرونا | 
          		علی  صدیقی، مهدی   رباطی | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 9 | 
          		1042-NEXT | 
          		آموزش غیرحضوری و دیسیپلین آموزشی | 
          		Mahmoud  Shahabadi | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 10 | 
          		1036-NEXT | 
          		ارائه چارچوبی نوین برای آموزش الکترونیکی دروس کارگاهی رشته شهرسازی دانشگاه تهران | 
          		مهرداد  رحمانی | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 11 | 
          		1007-NEXT | 
          		استفاده از روشهای جایگزین ارزشیابی در آموزش مهندسی: ادراک و نظرات دانشجویان درباره پوشه عملکرد الکترونیکی | 
          		سما  قریشی، سیدامید  فاطمی | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 12 | 
          		1000-NEXT | 
          		افزایش مهارت اعضاء هیأت علمی دانشگاه برای اجرای دوره الکترونیکی | 
          		سیدامید  فاطمی | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 13 | 
          		1038-NEXT | 
          		بازیگونه سازی تطبیقی در بستر یادگیری | 
          		مهسا   صاحبدل، مصطفی  صالحی، شقایق  نجاری | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 14 | 
          		1025-NEXT | 
          		بررسی تأثیر کووید۱۹ بر طراحی تجربه سامانههای آموزش الکترونیکی با رویکرد تغییر رفتار | 
          		آرزو  نیکنام، مریم السادات  خلیلی | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 15 | 
          		1014-NEXT | 
          		بررسی دیدگاه دانشجویان ازژرف اندیشی وارزیابی پدیده آموزش مجازی دانشجویان دردوران کرونادردانشکده مجازی، آموزش پزشکی ومدیریت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران ازآموزش مجازی دردوران کووید19-سال 1399 | 
          		زهرا  ایازی وانانی، سلیمان  احمدی | 
          		چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 16 | 
          		1053-NEXT | 
          		بررسی فرآیند یادگیری در آموزش مجازی درس عملی، دیدگاه دانشجویان | 
          		دل ارا   جعفری، زهرا  شاطرزاده یزدی | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 17 | 
          		1002-NEXT | 
          		تبادل تجربیات یاددهی و یادگیری الکترونیکی از دیدگاه دانشجویان در دانشگاه تهران به واسطه شیوع ویروس کرونا | 
          		علی  زارعی، محمد  جوادی پور | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 18 | 
          		1010-NEXT | 
          		تبیین دیدگاه دانشجویان از آموزش مجازی در اپیدمی کووید- 19 : یک مطالعه کیفی | 
          		فاطمه  باکوئی، افسانه  ارزانی، هاجر  ادیب راد، راضیه  عباسی | 
          		چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 19 | 
          		1022-NEXT | 
          		تبیین راهکارهایی جهت افزایش کیفیت آموزش مجازی گروه هنر   با تاکید بر واحد عملی-نظری درس مبانی هنرهای تجسمی ۲ (رنگ) رشته مجسمه سازی | 
          		نرگس  حریریان | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 20 | 
          		1055-NEXT | 
          		تجارب حاصل از برگزاری درس عملی طراحی فنی در دوره کارشناسی معماری دانشگاه تهران به شیوه الکترونیکی | 
          		آزاده  نوری فرد، امیررضا  اردکانی | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 21 | 
          		1023-NEXT | 
          		تجاربی از آموزش مجازی در پردیس فارابی؛ مسایل و راهکارها | 
          		محمد  میره ای | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 22 | 
          		1046-NEXT | 
          		تجربه برگزاری درس مبانی مهندسی زلزله برای معماران به صورت الکترونیکی | 
          		آزاده  نوری فرد | 
          		چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 23 | 
          		1017-NEXT | 
          		تجربه تشکیل تیم آموزش مجازی کووید-19 در دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از سال 1399 | 
          		مرضیه  فرهادخانی، زهرا  ایازی وانانی، اکبر  سلیمانی، شهرزاد  حبیبی | 
          		چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 24 | 
          		1052-NEXT | 
          		تجربه زیسته برگزاری کارگاه طراحی معماری 5 در سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران در نیمسال دوم 1399-1400 | 
          		مریم  غروی الخوانساری، صدیقه  مسائلی | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 25 | 
          		1018-NEXT | 
          		تجربه زیسته تدریس درس "تدریس بالینی" مبتنی بر شیوه های نوین تدریس و ارزیابی با بکارگیری تکنولوژی، در دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی | 
          		سلیمان  احمدی، سارا  شهبازی | 
          		چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 26 | 
          		1045-NEXT | 
          		تجربه زیسته شرکت در مصاحبه دکتری به صورت الکترونیک | 
          		کیمیا  مهدوی | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 27 | 
          		1043-NEXT | 
          		تجربه زیسته یادگیری الکترونیکی | 
          		کیمیا  مهدوی | 
          		چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 28 | 
          		1058-NEXT | 
          		تجربهی زیستهی نوآوری در طراحی آزمونهای درس دینامیک | 
          		آرش  بهرامی، غزل   بیگلری، مهدیس  ربانی، حمیدرضا  عاکف، پارسا  فقیهی | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 29 | 
          		1062-NEXT | 
          		تجربیات و چالشهای آموزش دروس نظری- عملی درفضای مجازی | 
          		نسرین  مقدم | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 30 | 
          		1056-NEXT | 
          		تحلیل یادگیری بر روی سامانههای یادگیری دانشگاه تهران به کمک هوش ماشین | 
          		محمد علی  صدرایی جواهری، سیدامید  فاطمی | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 31 | 
          		1049-NEXT | 
          		تحلیلی بر مولفه های سازنده برند آموزش الکترونیکی با تاکید بر رضایت دانشجویان | 
          		محمد  میره ای | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 32 | 
          		1051-NEXT | 
          		ترسیمی از یاددهی و یادگیری آینده با بهره گیری از پداگوژی و تکنولوژی | 
          		سیدامید  فاطمی | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 33 | 
          		1064-NEXT | 
          		چالش در آزمون میان ترم | 
          		الهام  شیرزاد، کاترین  ریاضی | 
          		چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 34 | 
          		1035-NEXT | 
          		چالشها و راهکارهای آموزش مجازی دروس آزمایشگاهی مرتبط با زمینه تخصصی شیمی تجزیه | 
          		گلناز  جوزانی کهن، مینو  قنبرزاد | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 35 | 
          		1068-NEXT | 
          		چالش ها و فرصتهای یاددهی و یادگیری الکترونیکی در حوزه آموزشهای سازمانی به همراه ارائه راهکارهایی برای بهبود سیستم | 
          		علی  بزرگی امیری، مجید  احمدی، اعظم السادات  سیدی، سید حسین  میری آشتیانی | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 36 | 
          		1041-NEXT | 
          		دوره آموزش سبک های یادگیری و ارزشیابی دانشجو در آموزش مجازی ویژه اعضای هیات علمی | 
          		سلیمان  احمدی، سمیه  رجب زاده | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 37 | 
          		1028-NEXT | 
          		طراحی، اجرا و ارزشیابی دوره (course) الکترونیک فیزیوپاتولوژی روماتولوژی بر مبنای اصول یاددهی- یادگیری آموزش الکترونیک در دوران همه گیری کووید-19 | 
          		میترا  عباسی فرد، معصومه  رحیمی، مهسا  حسنی پور، احسان  زارع رنجبر | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 38 | 
          		1060-NEXT | 
          		طراحی یک سیستم یادگیری الکترونیکی با استفاده از هستی شناسی در وب معنایی | 
          		مریم  دانشمندی، حیدر  پرماه، فاطمه  آقاپور آرانی، علی  معینی | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 39 | 
          		1012-NEXT | 
          		کلاس وارونه، روشی موثر در برگزاری درس سیستمهای اطلاع رسانی پزشکی | 
          		سمیه  اسماعیلی، مریم  حمزه لو مقدم، رسول  چوپانی | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 40 | 
          		1054-NEXT | 
          		مدلسازیِ "آزمونِ شناختی"، جهت افزایش فضای تعاملی در فرایند یاددهی_ یادگیری | 
          		علی  خاکسار | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 41 | 
          		1047-NEXT | 
          		مروری بر تجربیات به دست آمده در تولید محتوا و اجرای دروس به صورت الکترونیکی | 
          		محمود رضا  دلاور | 
          		چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 42 | 
          		1044-NEXT | 
          		مشارکت الکترونیک و یادگیری مشارکتی با کمک ابزارهای دیجیتال به منظور طراحی و تغییر محیطهای انسانساخت | 
          		محمد  نورانی سعدالدین | 
          		چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 43 | 
          		1019-NEXT | 
          		مقایسه تأثیر دو روش تدریس JIGSAW مبتنی بر یادگیری سیار و سخنرانی بر میزان یادگیری و یادگیری پایدار دانشجویان فوریت های پزشکی | 
          		سلیمان  احمدی، سارا  شهبازی | 
          		چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 44 | 
          		1048-NEXT | 
          		موج چهارم جهانی و تحول دیجیتالی حوزه الهیات، بایسته ها و راهبردها | 
          		مرکز مطالعات عالی دانشگاه تهران   | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 45 | 
          		1001-NEXT | 
          		نقش بازی در مشارکت فعال و یادگیری عمیق و ارزیابی دانشجویان فلسفه اسلامی دانشگاه تهران | 
          		نادیا  مفتونی | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 46 | 
          		1069-NEXT | 
          		واکاوی ادراک اعضای هیئتعلمی از فرایند یاددهی-یادگیری در محیط الکترونیکی در پاندمی کوئید 19: موردمطالعه دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران | 
          		الهه  حجازی موغاری، فاطمه  نارنجی ثانی، سمانه  حجازی | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 47 | 
          		1070-NEXT | 
          		واکاوی ادراک دانشجویان از فرایند یاددهی-یادگیری به شیوه الکترونیکی در پاندمی کوئید 19 مورد مطالعه: دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران | 
          		الهه  حجازی موغاری، فاطمه  نارنجی، سمانه  حجازی | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 48 | 
          		1020-NEXT | 
          		واکاوی تجربه زیسته دستیاران آموزشی موثر در محیط یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران | 
          		زینب السادات  مصطفوی، فاطمه   نارنجی ثانی | 
          		چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 49 | 
          		1026-NEXT | 
          		واکاوی کاربردپذیری رابط کاربری سامانه ایلرن دانشگاه تهران با ابزار ردیابی چشم | 
          		نسرین  مقدم، آرزو  نیکنام، شادی  احمری | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 50 | 
          		1003-NEXT | 
          		یادگیری از راه دور برای دروس ریاضی در فیزیک | 
          		حمیدرضا  مشفق | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است | 
          	
          	          	
          		| 51 | 
          		1011-NEXT | 
          		یادگیری الکترونیکی با رویکرد علوم شناختی | 
          		رضا  رستمی، زینب السادات   مصطفوی | 
          		چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |