1 |
1050-NEXT |
Agricultural education and natural resources in electronic platform (opportunities and challenges) |
مجتبی دلشاد، فرانک صحرایی، حسن رضا شکری |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
2 |
1004-NEXT |
Art as the Best way to Teach Philosophy and Religion |
نادیا مفتونی |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
3 |
1063-NEXT |
آزمایشگاه غیرحضوری درس ریزپردازنده |
سیدامید فاطمی، حسین تن |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
4 |
1015-NEXT |
آسیب شناسی یادگیری برخط در آموزش مهندسی در بحران کرونا: مورد دانشگاه تهران |
سما قریشی، سیدامید فاطمی، زهرا شاطرزاده یزدی |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
5 |
1030-NEXT |
آموزش الکترونیک در بحران کویید 19 فرصت به کار گیری فرآیند یادگیری مبتنی بر ذهن فلسفی |
سید کمال واعظی |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
6 |
1067-NEXT |
آموزش الکترونیکی در دوران کرونا - اشتراک تجربه گروهی از اعضای شورای راهبردی کرسی یونسکو در آموزش مهندسی |
سیروس زمانی |
چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
7 |
1065-NEXT |
آموزش الکترونیکی و گذر به آموزش پویا |
جلیل راشد محصل |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
8 |
1016-NEXT |
آموزش درس سیستمهای اندازهگیری در دوران کرونا |
علی صدیقی، مهدی رباطی |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
9 |
1042-NEXT |
آموزش غیرحضوری و دیسیپلین آموزشی |
Mahmoud Shahabadi |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
10 |
1036-NEXT |
ارائه چارچوبی نوین برای آموزش الکترونیکی دروس کارگاهی رشته شهرسازی دانشگاه تهران |
مهرداد رحمانی |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
11 |
1007-NEXT |
استفاده از روشهای جایگزین ارزشیابی در آموزش مهندسی: ادراک و نظرات دانشجویان درباره پوشه عملکرد الکترونیکی |
سما قریشی، سیدامید فاطمی |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
12 |
1000-NEXT |
افزایش مهارت اعضاء هیأت علمی دانشگاه برای اجرای دوره الکترونیکی |
سیدامید فاطمی |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
13 |
1038-NEXT |
بازیگونه سازی تطبیقی در بستر یادگیری |
مهسا صاحبدل، مصطفی صالحی، شقایق نجاری |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
14 |
1025-NEXT |
بررسی تأثیر کووید۱۹ بر طراحی تجربه سامانههای آموزش الکترونیکی با رویکرد تغییر رفتار |
آرزو نیکنام، مریم السادات خلیلی |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
15 |
1014-NEXT |
بررسی دیدگاه دانشجویان ازژرف اندیشی وارزیابی پدیده آموزش مجازی دانشجویان دردوران کرونادردانشکده مجازی، آموزش پزشکی ومدیریت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران ازآموزش مجازی دردوران کووید19-سال 1399 |
زهرا ایازی وانانی، سلیمان احمدی |
چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
16 |
1053-NEXT |
بررسی فرآیند یادگیری در آموزش مجازی درس عملی، دیدگاه دانشجویان |
دل ارا جعفری، زهرا شاطرزاده یزدی |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
17 |
1002-NEXT |
تبادل تجربیات یاددهی و یادگیری الکترونیکی از دیدگاه دانشجویان در دانشگاه تهران به واسطه شیوع ویروس کرونا |
علی زارعی، محمد جوادی پور |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
18 |
1010-NEXT |
تبیین دیدگاه دانشجویان از آموزش مجازی در اپیدمی کووید- 19 : یک مطالعه کیفی |
فاطمه باکوئی، افسانه ارزانی، هاجر ادیب راد، راضیه عباسی |
چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
19 |
1022-NEXT |
تبیین راهکارهایی جهت افزایش کیفیت آموزش مجازی گروه هنر با تاکید بر واحد عملی-نظری درس مبانی هنرهای تجسمی ۲ (رنگ) رشته مجسمه سازی |
نرگس حریریان |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
20 |
1055-NEXT |
تجارب حاصل از برگزاری درس عملی طراحی فنی در دوره کارشناسی معماری دانشگاه تهران به شیوه الکترونیکی |
آزاده نوری فرد، امیررضا اردکانی |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
21 |
1023-NEXT |
تجاربی از آموزش مجازی در پردیس فارابی؛ مسایل و راهکارها |
محمد میره ای |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
22 |
1046-NEXT |
تجربه برگزاری درس مبانی مهندسی زلزله برای معماران به صورت الکترونیکی |
آزاده نوری فرد |
چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
23 |
1017-NEXT |
تجربه تشکیل تیم آموزش مجازی کووید-19 در دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از سال 1399 |
مرضیه فرهادخانی، زهرا ایازی وانانی، اکبر سلیمانی، شهرزاد حبیبی |
چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
24 |
1052-NEXT |
تجربه زیسته برگزاری کارگاه طراحی معماری 5 در سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران در نیمسال دوم 1399-1400 |
مریم غروی الخوانساری، صدیقه مسائلی |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
25 |
1018-NEXT |
تجربه زیسته تدریس درس "تدریس بالینی" مبتنی بر شیوه های نوین تدریس و ارزیابی با بکارگیری تکنولوژی، در دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی |
سلیمان احمدی، سارا شهبازی |
چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
26 |
1045-NEXT |
تجربه زیسته شرکت در مصاحبه دکتری به صورت الکترونیک |
کیمیا مهدوی |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
27 |
1043-NEXT |
تجربه زیسته یادگیری الکترونیکی |
کیمیا مهدوی |
چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
28 |
1058-NEXT |
تجربهی زیستهی نوآوری در طراحی آزمونهای درس دینامیک |
آرش بهرامی، غزل بیگلری، مهدیس ربانی، حمیدرضا عاکف، پارسا فقیهی |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
29 |
1062-NEXT |
تجربیات و چالشهای آموزش دروس نظری- عملی درفضای مجازی |
نسرین مقدم |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
30 |
1056-NEXT |
تحلیل یادگیری بر روی سامانههای یادگیری دانشگاه تهران به کمک هوش ماشین |
محمد علی صدرایی جواهری، سیدامید فاطمی |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
31 |
1049-NEXT |
تحلیلی بر مولفه های سازنده برند آموزش الکترونیکی با تاکید بر رضایت دانشجویان |
محمد میره ای |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
32 |
1051-NEXT |
ترسیمی از یاددهی و یادگیری آینده با بهره گیری از پداگوژی و تکنولوژی |
سیدامید فاطمی |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
33 |
1064-NEXT |
چالش در آزمون میان ترم |
الهام شیرزاد، کاترین ریاضی |
چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
34 |
1035-NEXT |
چالشها و راهکارهای آموزش مجازی دروس آزمایشگاهی مرتبط با زمینه تخصصی شیمی تجزیه |
گلناز جوزانی کهن، مینو قنبرزاد |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
35 |
1068-NEXT |
چالش ها و فرصتهای یاددهی و یادگیری الکترونیکی در حوزه آموزشهای سازمانی به همراه ارائه راهکارهایی برای بهبود سیستم |
علی بزرگی امیری، مجید احمدی، اعظم السادات سیدی، سید حسین میری آشتیانی |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
36 |
1041-NEXT |
دوره آموزش سبک های یادگیری و ارزشیابی دانشجو در آموزش مجازی ویژه اعضای هیات علمی |
سلیمان احمدی، سمیه رجب زاده |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
37 |
1028-NEXT |
طراحی، اجرا و ارزشیابی دوره (course) الکترونیک فیزیوپاتولوژی روماتولوژی بر مبنای اصول یاددهی- یادگیری آموزش الکترونیک در دوران همه گیری کووید-19 |
میترا عباسی فرد، معصومه رحیمی، مهسا حسنی پور، احسان زارع رنجبر |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
38 |
1060-NEXT |
طراحی یک سیستم یادگیری الکترونیکی با استفاده از هستی شناسی در وب معنایی |
مریم دانشمندی، حیدر پرماه، فاطمه آقاپور آرانی، علی معینی |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
39 |
1012-NEXT |
کلاس وارونه، روشی موثر در برگزاری درس سیستمهای اطلاع رسانی پزشکی |
سمیه اسماعیلی، مریم حمزه لو مقدم، رسول چوپانی |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
40 |
1054-NEXT |
مدلسازیِ "آزمونِ شناختی"، جهت افزایش فضای تعاملی در فرایند یاددهی_ یادگیری |
علی خاکسار |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
41 |
1047-NEXT |
مروری بر تجربیات به دست آمده در تولید محتوا و اجرای دروس به صورت الکترونیکی |
محمود رضا دلاور |
چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
42 |
1044-NEXT |
مشارکت الکترونیک و یادگیری مشارکتی با کمک ابزارهای دیجیتال به منظور طراحی و تغییر محیطهای انسانساخت |
محمد نورانی سعدالدین |
چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
43 |
1019-NEXT |
مقایسه تأثیر دو روش تدریس JIGSAW مبتنی بر یادگیری سیار و سخنرانی بر میزان یادگیری و یادگیری پایدار دانشجویان فوریت های پزشکی |
سلیمان احمدی، سارا شهبازی |
چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
44 |
1048-NEXT |
موج چهارم جهانی و تحول دیجیتالی حوزه الهیات، بایسته ها و راهبردها |
مرکز مطالعات عالی دانشگاه تهران |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
45 |
1001-NEXT |
نقش بازی در مشارکت فعال و یادگیری عمیق و ارزیابی دانشجویان فلسفه اسلامی دانشگاه تهران |
نادیا مفتونی |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
46 |
1069-NEXT |
واکاوی ادراک اعضای هیئتعلمی از فرایند یاددهی-یادگیری در محیط الکترونیکی در پاندمی کوئید 19: موردمطالعه دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران |
الهه حجازی موغاری، فاطمه نارنجی ثانی، سمانه حجازی |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
47 |
1070-NEXT |
واکاوی ادراک دانشجویان از فرایند یاددهی-یادگیری به شیوه الکترونیکی در پاندمی کوئید 19 مورد مطالعه: دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران |
الهه حجازی موغاری، فاطمه نارنجی، سمانه حجازی |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
48 |
1020-NEXT |
واکاوی تجربه زیسته دستیاران آموزشی موثر در محیط یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران |
زینب السادات مصطفوی، فاطمه نارنجی ثانی |
چکیده برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
49 |
1026-NEXT |
واکاوی کاربردپذیری رابط کاربری سامانه ایلرن دانشگاه تهران با ابزار ردیابی چشم |
نسرین مقدم، آرزو نیکنام، شادی احمری |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
50 |
1003-NEXT |
یادگیری از راه دور برای دروس ریاضی در فیزیک |
حمیدرضا مشفق |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
51 |
1011-NEXT |
یادگیری الکترونیکی با رویکرد علوم شناختی |
رضا رستمی، زینب السادات مصطفوی |
چکیده برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |